13 mrt 2016

DRAMA

'Doe mij maar een portie spierpijn, met een beetje dieren bewegingen en -geluiden. Graag ook nog wat voor 't blok gezet worden en jezelf een beetje beter leren kennen. Graag een beetje geschiedenis en analyse en doe daar maar een heleboel samenwerking bij. En dan wil ik ook graag nog een portie jezelf zijn met twee porties lachen en nieuwe vriendschappen.' 'Anders nog iets?'

Nee, dat is 'm zo. 

Dat wordt dan de drama minor.

YES!

Ik wilde even met het wereld wijde web delen hoe ontzettend ik het naar mijn zin heb. En hoe ik weer helemaal zin heb in school. Het is zaterdag en nu al zijn er plannen om maandag met zijn allen lekker te ontbijten. Berichtjes als: "Ik mis jullie nu al, dushi's" en "Ah, afgelopen week was weer heerlijk met jullie." zijn niet zeldzaam. Iedereen in de klas is elkaar beste vriend en er wordt wat af geknuffeld, gemasseerd en gelachen.

Dit zijn de schatten. 
Afgelopen week moesten we helaas afscheid nemen van één van deze lieve klasgenoten. Na 6 groepsknuffels (met 25 mensen, picture that) mocht ze van ons pas, onder luid gejoel, de klas verlaten. Écht wel de leukste, liefste klas! :)



Tot later!
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten